loading...
سایت هواداران امیرعلی نبویان
نازی محمودخانی بازدید : 202 دوشنبه 1392/12/26 نظرات (28)

 

تو نزدیکی که ماهی ها به سمت خونه برگشتن
به عشقت راه دریا رو بازم وارونه برگشتن
هوای خونه برگشته تموم جاده بارونه
یه حسی تو دلم میگه تو نزدیکی به این خونه...

امیرعلی

 

پیام امیرعلی نبویان برای هواداران




هدیه سایت به امیر علی نبویان


 

http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=862b2eca0a0c85e61ce26c06778e5f79

 



ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهسا در تاریخ 1393/01/10 و 4:56 دقیقه ارسال شده است

سلام شکلک
ممنون عزیزم شکلک
بهار شکلک** الانا که مظهره بیشتر میاد تعطیلاته! منم بیشتر از طریق ایمیل و اینا باهاش در ارتباطم زیاد وبش نمیرم! نمیشه حرف خصوصی زد شکلک ولی همیشه می چتیم همش از تو یاد می کنیم شکلک
آقا همون! امیرعلی داوره؟ خب اینجوری اگه یه بدبختی غذاش بادمجون داشته باشه شرکت نکنه بهتره که اصلا!!! شکلک)))
برای من بسی افتخاره که اسم عروسک بچگیات که شبیه احسان کرمی عزیز هم بوده مهسا بوده ^ــــــــ^
راستی آهنگ احسانو شنیدین؟ خیلی قشنگ خونده! این بشر همه فن حریفه؛ رو هرکاری دست میذاره عالی انجامش میده! اسم آهنگش بارونیه حالِ من ئه! شکلک
پاسخ : سلام عزیز
بله آهنگ احسان کرمی مال پارساله.

این نظر توسط بهار در تاریخ 1393/01/09 و 11:14 دقیقه ارسال شده است

همه اساتید برای ما قابل احترام وشریف هستند...بله متوجه شدم ولی گفتم شاید تشابه اسمی باشه.باعث افتخاره ایشون درجمع ما هستند...بهشون سلام میکنم اگه کامنت منو خوندنشکلک چرا زودتر نگفته بودی غزلم؟ الان احساس میکنم باید مودب شم...هیییییییییییییییس بچه ها ساکت استاد اینجاس..خخخشکلک
پاسخ : شما همیشه با ادب بودی و هستی توش شکی نیست قربونت برم.
جنس شوخی هات هم هیچوقت دور از ادب نبوده و نیست.

این نظر توسط بهار در تاریخ 1393/01/08 و 10:33 دقیقه ارسال شده است

مهساجان به مطهره سرزدم -بابا خودش نیست!شکلک البته ایشون لطف دارن به من!غزل دیشب برنامه رادیو7 رو دیدی؟؟ مهمان برنامه آقای نبویان بودن.بسی خوش گذشت با اجرای احسان کرمی...این احسان کرمی رو هر وخ میبینم یاد عروسکم میوفتم .بچگی هام یه عروسک داشتم شبیه احسان کرمی بود..خیییلی هم اونو دوست داشتم .جالبه اسمشو گذاشته بودم مهسا...خخخخخشکلکشکلک
پاسخ : آره عزیز دیدم و ضبط کردیم و الانم واسه دانلود گذاشتیم.
به یه چی دقت کردی بین حرف های امیرعلی نبویان؟ آقای هوتن طریقی استاد ایشون بوده تو آمل ! خب الان به قسمت اعضای سایت دقت کن! ایشون افتخار دادن جز اعضای سایت هستن.

این نظر توسط بهار در تاریخ 1393/01/05 و 12:23 دقیقه ارسال شده است

غزل بانو میبینم کهههههههه آنلاینیم دوتایی؟؟شکلکشکلک خخخخخ سلااااااااااااام بانوی من!
پاسخ : قربونت.آره گاهی اینجوری میشه.تلپاتی داریم باهم!

این نظر توسط بهار در تاریخ 1393/01/05 و 12:12 دقیقه ارسال شده است

آغا سلام عرض شد...به به ببین کی اومد؟ مرحله به مرحله دلتو به دست میااااااااااااااارم- مرحله به مرحله میبرم پس نمیااااااااااااارمشکلک خیییییییییلی مچکرم ازشما .شکلکبی خیال همه ادکلن های گرون قیمت دنیا شما بوی معرفت میدید دوست جونامشکلکشکلک منم دلم واستون تنگیده بود اندازه سوراخ جوراب مورچه کوچولوی بچگی هام...خخخخشکلک مهسای عزیزم شما نمیای وب مطهره منم نمیرم !دلسرد شدم دیگه ذوق اون روزا رو ندارم.. مهسا جون مثه ارسطو پایتخت خونده شه لطفا: غذا؟؟؟ امیرعلی وغذا؟؟چی بشه این برنامه...ما هم منتظریمشکلک منتظر کشک بادمجونم هستیم شکلک
پاسخ : آغا سلام..

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1393/01/05 و 5:21 دقیقه ارسال شده است

سلام، ممنون عزیزم شکلک
آره منم اتفاقا همونی که بهم گفته بود گفت اشتباه کرده! منم اومد درستشو بگم که دیدم خودت می دونی شکلک پس اگه خبری شد به منم بگو بی زحمت! فقط حیف ما شبکه نسیمو نداریم! فعلا تو تهران فقط پخش میشه گمونم! ضبط می کنی برنامه رو؟
بهار شکلک* خوبی؟ دلم تنگ شده بود برات! منکه زودتر از تو رسیدم کلک شکلک تولدتو دوباره تبریک می گم عزیزم شکلک* ایشالا بهترینا برات پیش بیاد شکلک))
راستی خانوم مهندس مطهره هم خیلی دلتنگته ها! یه سری بهش بزن خواهر شکلک
پاسخ : سلام عزیزم
ایشاا.. خبری بشه حتما پست میریم

این نظر توسط بهار در تاریخ 1393/01/04 و 8:09 دقیقه ارسال شده است

راستی از مهسا خانومم خبری نیست!! کجاست؟؟شکلکشکلک هرجا هستی سرت سلامت-عیدتم مبارک عزیزم شکلک چن وقته بدجور کم حوصله شدم... شکلک
پاسخ : مهسا همین جاس عزیزم بگردی پیداش می کنی
کم حوصله نبینمت!

این نظر توسط بهار در تاریخ 1393/01/04 و 8:03 دقیقه ارسال شده است

سلام غزلم..خوبی خوب من؟؟ راستش از اواخر اسفند درگیر اجرای تئاتر بودم..نزدیکای عیدم درگیر عید -مهم اینه که بیادت بودم... ما همین جاییم جای دیگه ای رو نداریم بریمشکلک تولد خودمو به خودم تبریک میگم-یه دونه بهار که بیشتر نداریم آغاشکلکشکلک بزن کف قشنگه رو -بهار از راه رسیده! (چقد خودمو تحویل گرفتم..خخخخخ)شکلک راستی :هرروزتان نوروز-نوروزتان پیروز- پسوردتان مرموز- آپدیتتان هرروز- ماشینتان لکسوز- لکسوزتان کم سوز- غمهایتان ریفیوز * غزلم سال نو رو بهت تبریک میگم* آرزو میکنم :زندگی بی گره ببافد طرح آرزو هاتوشکلکشکلک
پاسخ : سلامممممممممم مهندس بهار من.. چطوری؟!اینجا خونه ی امیدتونه عزیزمممم.دلم برات تنگ شده بود حسابی!
آفرین اگه تونستی یه نسخه از تاترت بفرست منم ببینم عزیزم.چون من عاشق تاترم.
تولدتم مبارک.واقعا اسم خوبی برای خودت انتخاب کردی
بهاررررر.. تولدت مبارک.سال نو هم بهت تبریک میگم فدات شم.

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1393/01/04 و 5:20 دقیقه ارسال شده است

غزل خبردار شدم امیرعلی یکشنبه 3 عید اومده بوده یه برنامه تو شبکه نمایش که فک کنم درباره غذاست! شکلک((( از کجا گیر بیاریم اون برنامه رو؟
پاسخ : نه عزیز این مسابقه فقط آنونسش پخش شده و قراره به زودی از شبکه نسیم پخش بشه.چیزی رو از دست ندادی.

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1393/01/03 و 5:07 دقیقه ارسال شده است

سلام غزل جون شکلک ببخشید که سر نمی زدم، دیگه گیرودار عیده دیگه!
سال نو مبارک عزیزم شکلک* امیدوارم سلامت و شاد باشی شکلک)))
تولد امیرعلیم حسابی مبارک باشه شکلک چه می کنه تو مرحله به مرحله شکلک)
بهارجون عیدت مبارک، همینطورم تولدت پیشاپیش شکلک** ایشالا سال خوبی داشته باشی شکلک وب مطهره نمیای؟
پاسخ : سلاممم مهسا گلی.
عیدت مبارک عزیزم.
ان شاا... عاقبت بخیر بشی.
مهندس بهار همیشه پیش منه میدونه چقد دوسش دارم از من جدا نمیشه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 103
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 1,765
  • بازدید کلی : 50,995